| regisztráció | Belépés |

 none  
GO TO
 Print   
 none  
Tisztelt Vásárló!

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a garancia kizárólag az RRC Hungary Kft. által kiállított, a vásárlást igazoló számla fénymásolatával, valamint az eszköz hiánytalan állapotában és eredeti csomagolásban történő visszaszolgáltatása esetén érvényesíthető!

A 72 órán belül bekövetkező meghibásodás esetén csak abban az esetben áll módunkban kicserélni a terméket, ha az értékesítést a végfelhasználói számlával igazolja partnerünk!




APC
Az APC termékek garanciális kezelését a gyártó végzi.
Technikai segítséget lehet kérni ill. a hibabejelentést megtenni az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: +36 40 200 262
E-mail: esupport@apc.com
A termékek garanciaideje az RRC Hungary Kft. által kiállított garancialevélen szerepel.



Cisco
A Cisco normál garanciával bíró eszközeinek javítását az RRC Hungary Kft. intézi.
Amennyiben az ügyfél Smartnet szervizszerződéssel rendelkezik, az ügyintézéssel kapcsolatos feladatokat a www.cisco.com/tac weboldalon keresztül kell megtennie.
Hasonlóképpen kell eljárnia az SMBSA(Small And Medium Business Support Assistant) szervizszerződés esetében a www.tools.cisco.com/support/smbsa/login.do weboldalon keresztül.

Cisco termékek garanciaideje:
Modulok, bővítőkártyák, routerek, moduláris switchek: 90 nap.
Wireless eszközök, IP telefonok, Cisco 800-as sorozathoz tartozó routerek: 12 hónap.
Desktop switchek(2950, 2960, 3560, 3750, CE500-as sorozat): Limited Lifetime(a gyártás megszűntét követő 60 hónap) garancia.




HP, 3Com
A vásárlástól számított 72 órán belül (DOA) és azon túl meghibásodott termékek garanciális és azon túli ügyintézését a HP Magyarország Kft. végzi.

Hibabejelentés a következő elérhetőségek valamelyikén tehető meg:
Magyar nyelvű support.
e-mail: support@hp.hu
Telefon: 061-382-1122



IBM – Lenovo
Az IBM és Lenovo termékek garanciális javítását minden esetben a hivatalos magyarországi szerviz végzi:

IBM Magyarország Kft.
H-1117 Budapest, Neumann János u. 1.
Tel.: 06 1 382 5885, 06-1-382-5716
E-mail: szerviz@hu.ibm.com
Web: ibm.com/hu

IdeaPadok és IdeaCenterek garanciális javításával kapcsolatban kérjük tájékozódjon az alábbi linken.
Új termékek új szervizelési folyamatáról a linkre kattintva tájékozódhat>>



Motorola
A Motorola termékek garanciális javítását az RRC Hungary Kft. intézi a Csehországban lévő hivatalos szerviz központon keresztül.
Normál garanciájú (nincs szervizszerződés) eszközök esetében a forgási idő 3 hét. Bronz szervizszerződés esetében 1 hét, Gold szervizszerződés esetében 1 munkanap.
Az RRC Hungary Kft. vállalja a nem általa értékesített és/vagy garanciaidőn túli eszközök szervizelését is. Az ezzel kapcsolatos költségeket továbbszámlázza a megrendelő felé.



SonicWALL
A SonicWALL vállalja, hogy - esetleges meghibásodás esetén - cserekészüléket biztosít a lehető leghamarabb a meghibásodott készülék helyett, ennek megfelelően a végfelhasználó közvetlenül nyújthatja be csereigényét a gyártónak.
Az alapgarancia 2 év minden hardware termékre (kivételt képez ez alól a TZ150 amelyre csak 1év).
Amennyiben a készülék meghibásodik, a végfelhasználónak a SonicWALL Support-tal kell felvennie a kapcsolatot, ahol felvilágosítást kap a cserekészülék elérhetőségeiről, szállíthatóságáról.
Amennyiben a végfelhasználó hozzájut az új eszközhöz, a hibás eszközt 30 napon belül kell visszajuttatnia, különben a csereeszköz árát és a szállítási költségét a SonicWALL ráterheli.
A folyamatról, a visszaküldés módjáról minden esetben a SonicWALL Support ad pontos információt.
Amennyiben a végfelhasználó Dinamikus Support-ot vásárolt az eszközhöz, akkor a hardware-re 2 év NBD (Next Business Day) garanciát vállal a gyártó.
Az NFR (Not for resale), azaz demo eszközök garanciájáról és esetleges meghibásodásáról, azok cseréjéről minden esetben a SonicWALL Support tud információt adni.
Bővebb információ: http://www.sonicwall.com/us/support/3003.html



Zebra
A Zebra termékek garanciális és garancia időn túli ügyintézését a FIXIT Hungary Kft végzi. A termék szervizbe küldése előtt a beküldő köteles egy RMA számot igényelni. A hibás készüléket gyári dobozban, minden tartozékkal együtt a futárszolgálattal való továbbküldésre alkalmas állapotban kell eljuttatni a következő elérhetőségek egyikére. Budapesti átvevőhely, személyes átvétel. Miskolci szerviz, a személyes átvétel nem lehetséges, kizárólag futárszolgálattal elküldött csomagokat tudnak fogadni.

FIXIT Hungary Kft elérhetőségek:

Budapest „személyes átvétel”
Topolya út. 4-8
1131 Budapest
RMA rendszer: http://rma.fixit-service.com
e-mail: zebra@hu.fixit-service.com
Telefon: +36 179 81 305

Miskolc: „kizárólag futárszolgálattal”
Szentpéteri Kapu 80
3526 Miskolc
RMA rendszer: http://rma.fixit-service.com
e-mail: zebra@hu.fixit-service.com
telefon: +36 465 04 138

RMA igénylő eljárás menete:

FIXIT_RMA_igenylo.pdf

 Print   
 
 none  
 Print   
 none  

 

 









 Print